Aku telah Mati

Aku manusia hidup yang merasakan kematian sebelum masanya..
Aku manusia gila yang tidak tau arah dalam perjalanan..
Aku manusia yang membiarkan setiap peristiwa tergerus oleh masa..
Akulah manusia, seonggok daging yang memiliki nama...

Aku mati,,
Aku lelap,,
Aku tenggelam,,
Aku hilang,,
Aku tergerus oleh keadaan,,

Aku,, keakuan yang tidak aku tunjukkan,,
Eksistensi yang seharusnya ditampilkan,,
Semuanya hilang,,
Semuanya musnah,,
Aku tidak menemukan aku yang aku akui akunya..

Yaaahh.... Aku yang ini bukan aku..
sekali lagi aku tekanin, ini BUKAN AKU...!!!
 Aku yang sesungguhnya adalah aku yang masih dalam bayangan..

Aku cukup capek, lelah dan lunglai dalam hidup ini..
Hidup tanpa rekam jejak,,
Hidup tanpa lukisan sejarah..
Aku telah MATI...!!!

Manusia oh Manusia..
Aku mampu kembali normal, jika ada tulisan..
Jangan biarkan aku SEKARAT, dengan keadaan bungkam dalam hadapi kenyataan..!!!

Comments